טקס הנחת אבן פינה לבית הספר "לי-אור"

ב22/11/2020 התקיים טקס הנחת אבן פינה לבית הספר "לי-אור"

ביום 22.11.2020 נערך טקס הנחת אבן הפינה להקמת המבנה החדש של בית הספר לי-או"ר

ביום 22.11.2020 נערך טקס הנחת אבן הפינה להקמת המבנה החדש של בית הספר לי-או"ר בשכונת נווה זמר. 

בטקס השתתפו ראש העירייה מר חיים ברוידא, יו"ר הכנסת ח"כ יריב לוין, מנכ"ל הכנסת סמי בקלש, סגני ראש העיר, חברי מועצת העיר, ראש אגף החינוך בעיריית רעננה גב' רויטל שפירא, ראש מחלקת החינוך המיוחד בעיריית רעננה גב' טלי מנו, נציגות משרד החינוך: המפקחת על החינוך המיוחד ברעננה ובכפר סבא גב' עדינה בר עליה ומנהלת מחוז מרכז, גב' ורדה  אופיר, מנהלת בית הספר גב' מיטל ברמלי-יצחק, יועצת בית הספר גב' רויטל אלדר ונציגי ההורים.

ראש העיר מר חיים ברוידא אמר, בין היתר, כי בית הספר לי-או"ר, כשמו כן הוא, מקור של אור עבור תלמידיו ועבור הקהילה כולה. ראש העיר אמר: "הבטחתי וקיימתי. חלמנו, האמנו, ועכשיו זה קורה, כי ברעננה כולם שווים". ראש העיר בישר כי בכוונתו להקים ברעננה גם בית ספר תיכון לילדים עם אוטיזם, שיוכל להוות מסגרת המשך לתלמידי בית הספר
לי-או"ר.

יו"ר הכנסת, ח"כ יריב לוין, אמר: "המקום הזה יהיה דוגמה ומופת לאופן ולדרך שבה אנחנו צריכים לתת מסגרת מתאימה לילדים הכל-כך מיוחדים האלו. … בית הספר נקרא לי-או"ר, אבל היה ניתן בקלות לקרוא לו לנו-אור. הילדים האלה מקרינים על כל סביבתם אור מיוחד". 

גב' הדס לבני בן-פורת דיברה בשם ההורים והודתה לראש העיר, חיים ברוידא, שעמד במילתו וקיים את הבטחתו, ולכל העושים במלאכה, שהקימו את בית הספר ומפעילים אותו מתוך אהבה גדולה לילדים ורצון לקדמם. "הילדים שלנו הם סחלבים נדירים במיוחד", אמרה, "הם זקוקים למצע מסוים לגדול עליו, לתאורה מדויקת, למים מזוקקים …. מבנה בית הספר החדש, שתוכנן תוך תשומת לב מדויקת לצרכים המיוחדים של ילדינו, צפוי להעניק להם את התנאים שהם זקוקים להם. כך הוא משלים את החממה האוהבת הדרושה להתקדמותם ולהתפתחותם". 

הטקס נחתם בהטמנת קלף אבן הפינה על-ידי ראש אגף החינוך בעירייה, גב' רויטל שפירא. הקלף שעסק בחזון בית הספר, בהקשבה ובהכלה, הוטמן באתר הבנייה.

הקמת המבנה החדש אמורה להסתיים עוד השנה, והוא אמור לאכלס את בית הספר כבר בשנת הלימודים הבאה. 

 

   

 

  

ידיעות נוספות